Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Απίστευτες απαντήσεις από µικρά παιδιά στο ερώτηµα “Τι είναι αγάπη”!


Ρεßέκκα, 8 ετών
“Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνοµά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνοµά σου είναι ασφαλές στο στόµα του”.
Βασίλης, 4 ετών
“Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι ßάζει άρωµα κι ένα αγόρι άφτερ σέιß και µετά ßγαίνουν έξω µαζί και µυρίζουν ένας τον άλλον”.
Κάρολος, 5 ετών
“Αγάπη είναι όταν ßγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις µισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του”.
Χριστίνα, 6 ετών
“Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαµογελάς όταν είσαι κουρασµένη”.
Λευτέρης, 4 ετών
“Αγάπη είναι όταν η µαµά φτιάχνει καφέ για τον µπαµπά και πίνει πρώτα µια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε”.
Δανιήλ, 7 ετών
“Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά ßαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια µαζί µε τον άλλον και να µιλάτε. Η µαµά µου και ο µπαµπάς µου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εµένα µου φαίνεται αηδία”.
Αιµιλία, 8 ετών
“Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωµάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα. Αν σταµατήσεις το άνοιγµα...θ' ακούσεις την αγάπη”!
Πάνος, 7 ετών
“Αν θέλεις να µάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν... φίλο που δεν χωνεύεις”.
Τζένη, 8 ετών
“Αγάπη είναι όταν λες σ' ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάµισό του, κι αυτός το φοράει µετά κάθε µέρα”.
Θωµάς, 7 ετών
“Σε µία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, µ' έπιασε φόßος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον µπαµπά µου να µε χαιρετάει χαµογελώντας. Ήταν ο µόνος που το έκανε αυτό. Τότε µου πέρασε ο φόßος”.
Μαρία, 8 ετών
“Η µαµά µου µε αγαπάει πιο πολύ απ' όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να µε φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο”.
Κλαίρη, 6 ετών
“Η αγάπη είναι όταν η µαµά δίνει στον µπαµπά το καλύτερο κοµµάτι από το φαγητό”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου